Postup při řešení stížností
Domácí zdravotní péče SKP-CENTRUM, o.p.s., bere velmi vážně svůj závazek poskytovat zdravotní péči na té nejlepší možné úrovni tak, aby svým pacientům a dalším osobám poskytla vzhledem k jejich potřebám nejvyšší možnou kvalitu služeb.
Zároveň si však uvědomujeme, že z rozličných důvodů se nám dosahování této nejvyšší kvality nemusí vždy podařit. Aby tyto situace nenastávaly často, je v Domácí zdravotní péči zaveden systém podávání a vyřizování stížností. Zpětnou vazbu od pacientů a dalších osob považujeme za důležitý obraz naší vlastní práce. Stížnosti nevnímáme jen jako negativní zprávu o tom, že se něco nepovedlo, ale také jako odhalení místa, kde můžeme, respektive musíme zlepšit naše služby. Vaše stížnost je tak pomocí vést Domácí zdravotní péči směrem k vyšší kvalitě poskytovaných služeb a zároveň může přispět k tomu, že vaši případnou negativní zkušenost v budoucnu nezažije další osoba.
Za vaši pomoc pro naši ještě lepší práci děkujeme.
Postup pro podání a vyřízení stížnosti naleznete - zde