Veřejný závazek
Nestátní zdravotnické zařízení, registrované KÚ Pardubice.
Na základě indikace lékaře a uzavření smluv se zdravotními pojišťovnami zajišťujeme zdravotnické výkony v domácím prostředí pacienta.
Smlouvy jsou uzavřeny se zdravotní pojišťovnou 111, 201, 205, 207, 211, 209
Poskytované služby
- komplexní péči, polohování, sestavení dietního a pitného režimu klienta
- převazy operačních ran, bércových vředů, dekubitů a jiných defektů
- odběry krve, moče, výtěry, stěry z ran
- klysma, výplachy, cévkování, ošetření permanentních katetrů, ošetření stomií, kanyl a portů
- aplikace injekcí či instilaci léčiv, aplikaci infuzní terapie pro zajištění hydratace, energetických zdrojů a léčby bolesti
- sledování fyziologických funkcí klienta, monitoring klienta u kterého hrozí dekompenzace stavu
- nácvik aplikace inzulínu, kontrola glykémií
- ošetřovatelskou rehabilitaci – kondiční a dechová cvičení
Poskytnuté služby jsou hrazeny zdravotní pojišťovnou.
Postup pro podání a vyřízení stížnosti
Domácí zdravotní péče SKP-CENTRUM, o.p.s., bere velmi vážně svůj závazek poskytovat zdravotní péči na té nejlepší možné úrovni tak, aby svým pacientům a dalším osobám poskytla vzhledem k jejich potřebám nejvyšší možnou kvalitu služeb.
Zároveň si však uvědomujeme, že z rozličných důvodů se nám dosahování této nejvyšší kvality nemusí vždy podařit. Aby tyto situace nenastávaly často, je v Ošetřovatelské službě zaveden systém podávání a vyřizování stížností. Zpětnou vazbu od pacientů a dalších osob považujeme za důležitý obraz naší vlastní práce. Stížnosti nevnímáme jen jako negativní zprávu o tom, že se něco nepovedlo, ale také jako odhalení místa, kde můžeme, respektive musíme zlepšit naše služby. Vaše stížnost je tak pomocí vést Ošetřovatelskou službu směrem k vyšší kvalitě poskytovaných služeb a zároveň může přispět k tomu, že vaši případnou negativní zkušenost v budoucnu nezažije další osoba.
Za vaši pomoc pro naši ještě lepší práci děkujeme.
Postup pro podání a vyřízení stížnosti naleznete - zde